Monday, August 13, 2012

My Sweet Craft....

Assalamualaikum,

Alhamdulillah berkat usaha aku membuat persiapan pertunangan dulu menggunakan hasil kreativiti sendiri, aku telah mendapat tempahan 'Bunga Tangan' dari rakan sekerjaku yang akan digunakan pada hari akad nikah dia raya ke-4 tahun ni. Tema yang dipilih adalah 'Purple'. Disebabkan dia juga adalah peminat pink jadi aku gabungkan warna Purple + Pink. Aku lekatkan juga Butterfly pink untuk menambahkan seri bunga tangan dan aku juga adalah peminat Butterfly... hehe...


Inilah hasil 'Bunga Tangan' yang telah aku siapkan. Amacam ok x?

Jumaat yang lepas bunga tangan ini telah aku serahkan kepada sahabatku dan aku sungguh gembira  kerana telah berjaya menyiapkan bunga tangan ni... hihi...
Semoga bunga ini dapat menemani dan menceriakan sahabatku pada hari istimewa dia nanti... Amin...




No comments: