Tuesday, January 31, 2012

Gemersik Kalbu

Assalamualaikum....
Lama betul aku tak jenguk dan meng'update' blog ni....
Aku amik kesempatan pagi ni tuk update skit la
(Tengah rajin nk meng'update' ni)....hihihi...

Aku ni bukanlah kaki novel... Sekali sekala tu leh la baca.....
1st novel aku pernah baca adalah 'PILOT CAFE'... :90:
Aku amik masa baca sampai habis dalam masa 4 hari... Pecah rekod tu....
Bagi aku novel ni best & aku suka jalan ceritanya...
Paling penting aku masih ingat sampai sekarang.... hihihi... :16:
Novel ni sebenarnya aku pinjam dari kawan aku masa sekolah menengah...
Dia memang minat baca novel & minat dalam bidang penulisan ni....

Sekarang ni aku mula berjinak-jinak baca novel semula....
Dan sekarang aku suka tengok drama atau filem yang diadaptasi dari novel...
Sebab lagu-lagu dalam cerita-cerita tu memang best & terbaik.... :w:

Terbaru aku suka sangat tengok drama ni... ' GEMERSIK KALBU'..... :face12:
Aku suka dengar lagu-lagu dalam drama ni.... Hero & heroin pon memang sweet.... Sesuai!!!!
Dan lagu yang aku rasa sweet dan suka dengar adalah lagu 'Obsesiku' nyanyian Aqasha....
Dengar lirik lagu ni pun dah boleh jatuh cinta.... :face42:
Cuba la dengar ye.... :a3::a3::a3:





Stay cute,

2 comments:

LydSunshine said...

Salam.. Lama tak update blog. Dah sebulan ni. :D. Akak dah followed kamu.

@rRieyaNa_Fy's said...

salam kak,

thanx byk2 sbb follow blog sy yg xseberapa ni...anyway kak sy ngh mencari idea nk update blog ni...tguuu....

:)